Eurovision song contest semi final

Sitter och tittar på det nu medans jag emellanåt skriver på mitt projektarbete. Det börjar gå framåt så det känns bra. Det finns faktiskt riktigt stor chans att jag blir klar med rapporten i kväll :) Annars skriver jag nog klar den i morgon och mailar in den på kvällen.
    Angående ESC måste jag säga (förmodligen till Stefans stora glädje) att jag tyckte om Polens bidrag. Däremot Jennan, vet jag inte riktigt om jag håller med dig om att Norge kommer vinna hela skiten. Tyckte visserligen att låten var rätt så klämkäck men mer än så var det nog inte. Sången var inget vidare och ja, nej. Är verkligen ledsen stumpan ;) Sveriges bidrag var fasen bättre i sådana fall!
    I dag var det ju utflykt med tjejerna + Anna-Carin. Och det blev en riktigt turbulent början på den dagen! Herre jisses, men en jäkla tur att ingen kom till skada i alla fall :) Tyckte så synd om lillgumman där ett tag, men det gick ju bra. Och strax var vi ready to rumble igen! Vi åkte först till Naturum i Skule och kikade lite, därefter bar det av till Nordingrå. Vi skulle leta efter Nornan. AKTA NOOORNAAAN! Vet inte hur många gånger jag och Lina kläckte ur oss den kommentaren, eller hur många versioner av den vi hittade på. Haha, sjukt roligt. Akta NOOrnaaan! Sedan åkte vi hem till Elin och fikade och gud vad fint hon hade hemma hos sig! Helt galet. Och vi sa det, det är verkligen inte konstigt att Elin är så lugn till sättet. För efter att ha växt upp i en så otroligt rofylld omgivning kan man nog inte bli annat :) Riktigt fint i alla fall. Och jag ser fram emot någon grillkväll där i sommar!
    När vi varit hos Elin begav vi oss till Kusthallen för att bowla lite. Och shit vad dålig jag är på bowling alltså! Det är helt galet. Innan varenda gång jag ska spela intalar jag mig liksom att "Jo, jag kan nog fasen vara rätt bra ändå", men icke. En strike slog jag visserligen, men annars gick det bara åt helskotta hela tiden. Fick några ljusa moments där då jag knappade in på Lina, men de gick fort över. Haha, var så sjukt arg där ett tag så jag trodde jag skulle slänga klotet i huvudet på henne ;) Men hon klarade sig rätt lindrigt undan min vrede ändå.
    Sedan styrde vi kosan hem emot Kramfors igen och jag satte mig på bussen för att bege mig hemövers. Väl hemma somnade jag på soffan som vanligt. Måste verkligen sluta med det nu, för jag somnar inte på kvällen då. Sedan körde jag till Lugnvik och köpte ett skrovmål som satt riktigt fint! Och nu har jag hamnat här efter att ha tittat på Hjälp! Jag är med i en japansk TV-show. Hä ut Anna Book därifrån förresten. Mer irriterande människa får man ju leta efter.
    Men nu är det en låt som Stefan rekommenderat så måste lyssna på den. Hejsvejs!




Sofie.


Kommentarer
Postat av: Lina

Din vrede var ej att missta sig på :D Kände verkligen att mitt liv hängde på en skör tråd! Det var ju därför jag spelade så dåligt där ett tag, så att du inte skulle döda mig ;)

2009-05-14 @ 22:22:04
Postat av: Sofie

Lina: Hahaha, akta Noooornan!

2009-05-14 @ 22:31:42
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Poffis

JA! Heja Polen! I dont wanna live!



Vilket annan låt var det jag rekommenderat?

2009-05-21 @ 00:51:50
URL: http://stefanlundkvist.blogg.se/
Postat av: Sofie

Poffis: Jag minns inte :P Tro om det var typ Slovenien eller nånting?

2009-05-21 @ 19:09:42
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0