Clever people

Hahahah alltså guuud. Nästan så att det här är lite roligt?! Eller nej, det är verkligen inte roligt. Men det är helt otroligt skrattretande. Som att allt skulle vara mitt fel, hahaha. Du måste väl, precis som alla andra människor, ha en egen vilja?! Du gör ju verkligen enbart bort dig ännu mer genom dina patetiska försök till att skylla allt på mig. Idiot.

I heard you're going 'round playing the victim now.
But don't even begin feeling I'm the one to blame,
'cause you dug your own grave.


Men jag älskar att jag äntligen på riktigt fått se den riktiga sidan av dig nu. Nu kan jag nöjd och glad gå vidare och lämna all den här skiten bakom mig. Ett otroligt irriterande snedsteg. För att inte tala om vilket slöseri med tid det har varit. Men nu kommer jag igen, stronger than ever skulle man kanske kunna säga ;)

And that, my friend, is what they call "closure".




Den här dagen har varit väldigt intetsägande. Jag och Jennan gick till bilskolan efter fysiken och planerade mina körlektioner och fixade med halkan och lite sånt. Så nu är allt planerat liksom! Awesome.
    Sedan har dagen bara flutit på i stilla mak. Eller det blev rätt hett från Erikssons sida på historian då tävlingsmänniskan i henne inte kunde tolerera att Robert och Niclas faktiskt kunde ganska många svar då vi spelade Jeopardy ;) Och ännu värre var det då killarna fick poäng för ett svar som Fredrik tydligen sagt men ingen hört? Då brann det vill jag lova! Haha, men jag hoppas hon lugnat ner sig nu i alla fall :D
    Jag träffade därefter Danny, Emlan och deras vän Helena på Konsum. Följde med Emlan och Helena då de gick runt och fotade inne i butiken och på lagret. De håller på med något slags arbete och ja, jag förstod inte riktigt men kul hade de i alla fall! ;) Och sedan åkte jag hem med Daniel och har nu hamnat här.
    Om ett tag ska jag dela en pizza med min pappa som det är jättejättesynd om och efter det blir det plugg för hela slanten. Inte det roligaste kanske men jag känner att jag inte har så mycket till val nu :) Slutspurten, eller hur vare?
    Jaja, har inte så mycket mer på hjärtat så, ciao!




Sofie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, alltså jag kommer inte kunna släppa "extrapoängen", men HEY! Vi vann ju så jag är lugn ;)

2009-05-18 @ 18:14:43
Postat av: Sofie

Jennan: Förstår att det är du som skriver snuttan, så ja bra, nu kan jag känna mig lugn i kväll! :D

2009-05-18 @ 18:27:41
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0