You can't break a broken heart

Nu är det en ny dag. En ny dag med nya tag som man så fint säger! Det får fasen vara slut på det här tramset nu. Jag måste skärpa till mig och jag måste ändå börja fokusera på andra saker. Det är inte första gången det här har hänt och jag vet inte vad det är som får mig att falla i fällan varenda gång. För varenda gång ser jag någonting nytt, tänker att det här kommer bli annorlunda. Jag sitter med min mamma och berättar hur bra allt är och hur glad jag känner mig, och sedan säger det bara RRRRATSCH och allt rycks bort under fötterna på mig inom loppet av samma tid som det tar för en gris att blinka. Jag vet att jag inte är ensam om att göra det här misstaget om och om igen, men jag känner mig ändå ensam.
    Så nu stänger jag ner det där fram över. Varför inte ta och leva lite i stället? :) Och slippa låta mamma ha så förbannat rätt hela jäkla tiden. Även om dessa saker inte direkt är något hon är mallig över att ha rätt om.
    Men, nu blir det minsann skola för min del. Har en grej att lämna tillbaka i dag och sedan är det finito. Hoppas alla får en fin och rolig måndag. Min ser just nu lite grumlig ut... Men det visar sig :) PUSS!

 


And it's my name, I know.
I say it loud, 'cause I'm really proud.




Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0