Tvångsinlägg!

Nu har Emma tvingat mig att blogga trots att jag verkligen inte har någon som helst skrivlust. Jag sitter här och svettas och mår dåligt typ. Dock inte på grund av att jag är bakis utan för att jag är helt sjukt trött. Somnade inte förrän strax efter sex i morse tror jag? Eller jag vet inte, hade inte så bra koll på tiden. Med så trevligt sällskap koncentrerar man sig liksom på annat! Hahahah...
    När jag kom hem i dag mannekängade jag först för mamma, visade balklänningen och hon blev alldeles till sig. "Vilken karamell" var hennes kommentar. Sedan satte vi oss och väntade på Vivi-Anne och Rolf som skulle komma och fika. Så när de kom hit så fick jag lov att visa Vivi den med, och hon blev lika begeistrad hon. Hon sa att klänningen passade mig och min personlighet alldeles perfekt och Rolf sa "Vilken fin färg!". Haha, så ja jag blir mer och mer nöjd med den :) Den tycks sitta bättre för varje gång jag testar den också. Det gillar vi.
    I morgon ska jag bara på första lektionen på skolan (skitfysik, blääh), sedan kommer mamma och hämtar mig och så åker vi till Sundsvall. Jag ska till tandläkaren och så hade vi tänkt passa på att gå på stan och titta efter någon studentklänning. Just det, måste fråga Emma på vilken affär hon hade sett den där klänningen som skulle vara "perfekt" på mig enligt henne ;) Hoppas i alla fall att jag kan hitta någon så jag slipper våndas över det något mer. Och så ska vi äta på restaurang och lite så. Det blir en mamma-dotter-dag som Emmeli och hennes mamma brukar ha ;)
    Jag har inte gjort något skolarbete i alla fall. Jag orkar verkligen inte. Vad är det med mig? Blir så otroligt trött på mig själv, men jag kan som inte ta tag i det. Skönt att jag dessutom inte kan göra vardagsjuridiksprovet i morgon heller eftersom jag inte är på skolan. Haha!
    Förresten så fyller ju mamma år i morgon! Det var därför vi hade fikabesök i dag. Därför tyckte hon att hon kunde ta ledigt i morgon och följa med mig till Sundsvall. Och ja, det förtjänar hon verkligen :)
    Näe Emma, nu orkar jag verkligen inte skriva mer. Hoppas i alla fall att du är lite nöjd! Jag ska återgå till att göra ingenting jag, och våndas inför den kommande veckan. Snälla kan någon bara ge mig lov? Jag vill vara ledig. Jag vill sova. Hejdå!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är nöjd och du hade ju en hel del att skriva om ;D

2009-03-29 @ 22:31:04
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: ammis

vilken karamell, hahaha jag älskar din mamma:D:D

Du får skicka en bild på klänningen sofen:o

2009-03-29 @ 22:54:52
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Haha jag vet, jag märkte det. Men jag hade fortfarande ingen skrivlust ;)



Ammis: Ja, hon är söt :D Ska försöka fixa en bild till dig! :)

2009-03-30 @ 18:20:40
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0