Snark, snark, snark

Trött jag är på att leva nu. Hahah, eller okej, jag har inte dödslängtan eller så. Jag är egentligen trött på att leva utan jag är trött på att vara. Det är jobbigt att liksom, måsta anstränga sig och engagera sig i livet på något sätt. Jag vill kunna gå och lägga mig en kväll och veta att inga som helst bekymmer väntar mig dagen därpå. Inga känslor. Bara lyckorus. Det vore helt underbart. Jag vill nästan inte ens känna kärlek längre, det är bara jobbigt och även om det gör en glad så får det ju en att tänka på en massa jobbiga saker ibland. Särskilt om man, som jag, har en tendens att vara lite smått svartsjuk stundvis ;) Haha! Många som fått erfara den sidan av mig är jag rädd. Men jag har skärpt till mig, det måste jag säga. Jag har funnit min inre styrka! Vad fint det lät. Kul om det vore sant också. Men nej, nu har jag sagt för mycket. Och då kan jag ändå fortsätta med att säga att jag faktiskt inte tror att jag skulle vara så satans svartsjuk om jag bara blev behandlad på rätt sätt, så där har jag fått det sagt.
    Nu till lite lättare saker. På miljökunskapen i dag skulle vi ha skriftligt förhör tydligen. Hon är lurig den där Anna-Carin minsann! Inte hade hon sagt det till oss heller. Hon trodde väl hon skulle få sätta dit mig. Men jag klarade mig såklart ur den knipan ganska så galant. Man jävlas bara inte med Sofie Stattin, it's just as simple as that.
    I morgon är det NV-dag på skolan, visst låter det myspysigt? Nej, tyckte inte det jag heller faktiskt. Därför drar jag till Sundsvall och låter Emmapemma permanenta mig i stället! Just nu är lillsötisen lite arg på mig. Och jag förstår henne faktiskt. I bland tänker jag mig helt enkelt inte för, och det skäms jag över. Men Emsis? Om du läser det här så kan du väl skriva till mig för jag är ledsen och jag saknar dig och jag vågar inte skriva till dig på msn (a) Och jag hoppas verkligen du fortfarande vill att jag ska komma till Sundsvall.
   
Förresten så undvek jag min lärare alldeles strålande i dag. Är så stolt över mig själv! Träffades till och med en gång men jag undvek hans blick så han sa inget ;) Däremot träffade jag Catrin! Det var ju tur det eftersom jag missade henne igår. Så vi bestämde att vi skulle ses nästa fredag, blir nog bra det. Hon tyckte jag skulle lägga på ett kol, tror jag håller med men jag orkar inte just i kväll. Ovanligt.
    Nu ska jag slå på ett One Tree Hill-avsnitt tror jag. Lugna puckar i kväll med! HEJSVEJS.



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha men åååh vad söt du är Sofie :) Tur att det inte håller i sig särskilt länge! Jag är inte arg. Imorgon ska vi ha myspys eller hur? :D God mat, Let's dance och sedan S&E's myslåtar! PERFEKT!

2009-03-26 @ 20:43:07
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Jag tycker det låter som att det inte kan bli mer perfekt än så faktiskt :D

2009-03-26 @ 21:45:32
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0