Födelsedagsfirande?

Ja, Emmas födelsedag har nog inte börjat så himla bra i alla fall. Vi klev upp vid nio i morse eftersom vi skulle åka in till Kramfors halv tio. Emmas mormor kom och hämtade oss, och vi blev så sena så att jag glömde mobilen hemma på köksbordet. Huhu! Skitjobbigt var det. Men då jag kom till Kramfors så gick jag i alla fall till mamma och bad att få låna hennes mobil ett tag, sedan gick jag och köpte rosor till födelsedagsbarnet. Och så fick hon en liten söt chokladask med typ lyxchoklad i :) Tror faktiskt hon blev lite förvånad, höhö. Hur som helst så fick de inte ut glasbiten vid första besöket så hon fick en ny tid... 14:45, så det var bara att åka till Frånö till Emmas mormor det och stanna där ett par timmar. Och då somnade vi på hennes säng, och drömde massa konstiga drömmar båda två!
    I alla fall så har Emma fått ut sin glasbit ur foten nu men hon kan ju fortfarande inte gå riktigt och sådär. Men vi skulle få god mat. Enligt LG skulle vi få så god potatis att vi storknade, "ni kommer dö". Ja, det ser vi ju verkligen fram emot ;)
    Men ska sluta nu, hejja!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0