Nödinlägg

Jag vet att jag inte har uppdaterat på typ tusen år men jag har verkligen en massa annat för mig så jag känner helt enkelt inte för det. Och sedan så märkte jag nu att det var sjukt irriterande att skriva här för det blir röda prickar under typ vartenda ord. Tydligen beror det, enligt ägaren av datorn, på att internet är inställt på engelska eller nåt? Nej jag fattar ingenting. Dumt är det i alla fall.
    Men ni som vill veta vad som händer i mitt liv får väl i sånna fall typ höra av er eller dylikt. För här lär jag inte skriva så jättemycket mer på ett tag. Eller ja, vi får se. Ni kan ju hålla utkik ändå. Rätt vad det är så börjar jag skriva varje dag igen. Kan tänka mig att det kanske kommer bli mer när jag har börjat jobba.
    Men nu blir det sura miner här, någon ska tydligen kliva upp. Så ja, på återseende kära vänner! Hoppas ni har en superduperbörjan på sommarlovet. PUSS!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0