Ett litet tidsfördriv

1. Jag har insett att min senaste kyss... var onödig och precis lika meningslös som alla mina kyssar det senaste året.
2. Jag lyssnar på... Pernilla Andersson - Johnny Cash och Nina P.
3. Jag pratar... så fort jag får chansen.
4. Jag tycker om... att skratta. Och vara ironisk!
5. Mina bästa vänner är... långt ifrån mig, känns det som.
6. Min första riktiga kyss... var verkligen iiiinget att skryta om.
8. Jag avskyr när folk frågar... hur jag mår, och om jag är ledsen.
9. Kärleken är...  förmodligen den finaste gåva en människa kan ge, och få...
11. Jag gillar att... skratta. Och vara ironisk!
12. Jag kommer aldrig att... läsa kemi, fysik, biologi eller matematik igen.
13. Jag är hemligt förälskad i... någon som jag trodde jag kommit över.
14. Sist jag grät var... i lördags.
15. Min mobiltelefon är... världens finaste.
16. När jag vaknar på morgonen... undrar jag alltid vad det är för dag. Alltid.
17. Innan jag går och lägger mig... tänker jag alltid, alltid på kärlek.
18. Just nu tänker jag på... hur töntigt det är att jag faktiskt sitter och svarar på det här.
19. Bebisar är... för det mesta alldeles underbara.
20. Idag har jag...  jobbat och tittat på one tree hill.
21. Ikväll ska jag... sova.
22. Imorgon kommer jag... jobba och köra bil.
23. Jag vill verkligen... göra om och göra rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0