Film, film, film

Den här kvällen kommer bli en kväll av filmer för mig. Jag har tagit hem en film nu som heter Suburban girl, vet inte om jag tror den kommer vara så bra men vi får väl se. Efter att jag har sett den ska jag vänta på att A lot like love ska börja på fyran kl 21:00. Jag har nämligen aldrig sett den, fast jag alltid har velat. Ashton Kutcher är faktiskt en av alla mina drömkillar, haha. Sedan ska jag kanske, beroende på hur trött jag är, titta på Madagaskar 2. Tycker egentligen bara att de filmerna är bra för att det är David Schwimmer (Ross Geller) som gör rösten till giraffen, haha, så himla klockrent!
    Den här dagen har jag verkligen inte gjort någonting. Jag har tittat på en halv svensk film med mamma, Irene Huss typ, ganska bra :) Sedan har jag suttit här lite och ja, nä, ingenting intressant eller spännande har hänt i dag alls.
    I morgon är det skola och jag tror, alltså verkligen TROR (?!) att jag har sovmorgon ända till 11:40. Men jag vet inte om jag ska orka chansa. Huhu :( Måste fråga Emmeli vad hon tror. Ska skicka ett sms nu tror jag! Sedan ska jag hämta chips osv, göra mig lite redo för filmen, hihi! Så vi hörs väl, ha en fin kväll. Adjö!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0