One Tree Hill

Nu har jag lite smått börjat följa den serien. Har ju bara fyra avsnitt kvar av Vänner så jag kände att det var dags att börja följa någon annan serie. Och jag blev jättesugen på One Tree Hill. Så i dag/i kväll har jag sett på fyra avsnitt, vilket också är allt jag har på datorn för tillfället. Nej nej, jag blir inte less alls på att det går hur galet segt som helst för mig att ta hem avsnitt. Dessutom kan jag inte någonstans hitta något ställe där man kan ta hem en säsong i taget, och då med alla avsnitt i samma mapp, som det går att göra med Vänner. Joel påstår att det går men ja, han har inte gett mig något svar på hur man gör eller var jag ska leta, så det blir lite svårt för mig då. Men jag menar, det är ju ändå bara två dagar och sex timmar kvar tills jag har avsnitten fem till åtta. Haha, allvarligt, vad håller jag på med? Trodde faktiskt till och med att det var fler avsnitt i den där jäkla filen. Suck! (Och det här blev så rörigt skrivet att jag avslutar här.)

I morgon är det skola, och jag blev så hoppfull då jag och Emma vaknade i morse eftersom jag trodde vi skulle bli insnöade och att jag kanske inte skulle kunna ta mig till skolan i morgon. Tänkte att bussarna ju knappast kan ta sig fram i all den här snön! Men så glömde jag plötsligt att jag bor i Norrland och inte Skåne. Här i Norrland slänger de typ bara på kedjor på däcken precis som på traktorer och så kör de vidare!
    Jag kom också på i dag hur mycket jag har att göra den här veckan. För det första har jag inte läst ut Dvärgen än, och därmed heller inte börjat skriva på svenskan (som jag tidigare skrev att jag skulle vara klar med i dag) och den ska vara klar på onsdag. På onsdag ska jag även ha miljökunskapsprov, och det har jag inte heller börjat plugga på ännu. Tills i morgon hade jag en massa instuderingsfrågor som jag skulle ha klara till vardagsjuridiken på eftermiddagen, jag har inte svarat på en enda. Dessutom måste jag hinna prata med Calle angående att vara ledig på torsdag, och jag vet inte om han kommer vara så pigg på det då jag var hemma förra torsdagen också. Det blir liksom många torsdagar borta för mig. Och det var inte bara det att jag missade en torsdag, utan jag missade dessutom en av hans heliga breddningslektioner. Men ja, smör smör smör! Jag kanske får se till att ha Emmeli med mig då jag går dit, han tycks ju gilla henne menar jag ;) Och man kan faktiskt inte rå för att man blir sjuk? :O

Nu börjar det åter igen bli sådär jäkla långt, och jag förstår att folk bara skumläser min blogg alltså. Men ja, jag skriver enbart för mig själv ändå. Some things I just need to get of my system! Sedan om läsarna blir nöjda med det de läser eller inte, det är faktiskt inte mitt problem. Och jag önskar att jag kunde börja lägga upp bilder och grejja och ha mig. Men ja, jag knäpper aldrig kort? Jag är inte som Emma som har kameran framme så fort det är någonting, haha! Nä men okej, så är hon faktiskt inte. Men hennes blogg blir ju roligare på det viset. Men åter igen, jag skriver för min egen skull. Och tycker folk att det är tråkigt utan bilder, då behöver de ju faktiskt inte besöka min blogg heller.
    Nu funderar jag på att ta en dusch, och sedan kanske titta på något vänneravsnitt innan jag stänger av den här förbaskade datorn som är så himlarns glödhet att jag håller på att bli skållad. (Jag är tydligen också bra på att överdriva, Emma!) Men ha en fin natt! Adjö.


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-09 @ 00:56:55
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Emma

Du skrev Emma 3 gånger :D hihihi!

2009-02-09 @ 13:26:21
URL: http://ejonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0