Inomhus och utpumpad

Nu har vi varit ute. Det blev mattåkning, och gud vad roligt det var! Och så himla skönt väder och allt. Vi tog med oss Tibra också och hon var helt galen. Precis när vi kom ut så sprang hon först flera varv runt, runt på typ två kvadratmeter, haha lillgumman. Sedan tog hon en pinne som hon såklart började bita och morra på, och så till slut hade hon bitit så hårt och så vilt på den så hon började blöda i munnen! Huhu, stackarn. Fast hon verkade inte märka det ändå. Det bara skvätte blod runt henne på pälsen och allt men hon var lika glad för det. Kommer bilder på det senare också!
    Nu är jag i alla fall helt slut, känner till och med att jag känner mig lite sömnig typ. Konstigt det för jag klev ju inte upp direkt tidigt i dag. Ååh, på tal om det kom jag på nu hur söt Emma var i morse. Jag vaknade av att hon sa "Sofie..? Vill du att jag ska gå ner och fixa i ordning fika och sånt och så kommer jag upp och väcker dig igen då det är klart?" aaauw, hur sött var inte det?! Så då lät hon mig sova en liten stund till, sötrumpan! Och supergod frukost blev det, även om fruktköttet i juicen var lite "jobbig" ;) Men sånt överlever man ju tydligen!
    Jag bestämde mig i alla fall för att stanna hos Emson i kväll, tittar på melodifestivalen här och så. Jag har ju ändå min dator här och sådär. Alltså har jag Emma & datorn, mer kan man väl inte behöva i livet? Jag ska försöka övertala Emma sedan att vi ska gå ut igen och gå ner och köpa godsaker till melodifestivalen. Hon lät inte så himla pigg på det tidigare, men jag ska nog kunna bearbeta henne.
    Men nu fick jag sms ifrån en väldigt speciell person så jag måste avrunda! Hejdå :)



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0