Sno ihop!

Tycker så mycket om den lilla frasen, att man ska sno ihop något. Nu tänkte jag att jag skulle sno ihop ett litet inlägg innan jag sätter mig framför Vänner. Jag har tyvärr inte så mycket att skriva just nu, känner att livet bara flyter på i stilla mak och att allt jag försöker skriva bara blir samma, samma, samma hela tiden. Därför låter jag hellre bli. Kanske inte så kul, men känner jag inte att jag behöver skriva av mig, då gör jag inte det.
    I morgon ska jag jobba på min lediga dag, 06:45-16:00 om jag inte minns helt fel. Rena rama satan tycker jag att det är, men man kan inte säga nej till pengarna. Det går inte. Plus att min lilla älsklingsfis ska jobba i morgon med så då känns det bättre :) Efter jobbet ska jag på dollar och köpa en sak som min sötnos till moster inte hinner med själv. Hon tyckte jag var snäll. Jag sa att vi ju måste hjälpa varandra, var inte det fint?
    Sedan på kvällen ska jag till mina vänner björnunga, Malin ska klippa mig och vi ska byta julklappar. Ja, ni hörde rätt, vi ska byta! Så klart att de sprungit och köpt en julklapp till mig fastän jag sa att de inte behövde. Så nu har jag lite dåligt samvete. Tänker att jag inte borde berättat för dem om deras julklappar. Men då tänker jag, å andra sidan, att då kanske de fått dåligt samvete. Vilket hade egentligen varit bäst? ;)
    Jaja, nu blev det mer här än vad jag hade tänkt. Så jag ska ta och avrunda. Chiliostkrokar och cola får göra mig sällskap framför Vänner i kväll. Jag mår lite halvdåligt över det, men jag orkar samtidigt inte bry mig. Haha. Ska ta tag i det där någon gång, jag lovar. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0