Tired, oh so tired

Och jag som är ledig i morgon! Ska det bli som sist nu, att när jag väl är ledig går jag och lägger mig kring elva som jag borde göra då jag jobbar? Om det blir så tror jag faktiskt att jag måste bli lite irriterad, haha. Näe men jag sov faktiskt nyss i någon timme, så jag tror nog jag ska kunna hålla mig vaken vid min bok i alla fall ett litet tag längre i kväll.
    Oj, jag hade visst ingenting alls att skriva just nu. Jag funderar på att åka och köpa mig någon dipp tills i kväll, bara för att liksom. Men jag har inga pengar till det så i sådant fall måste jag smöra lite för mamma. Hmm, ja vi får se hur det blir med det. Nu ska jag i alla fall gå och hämta den där jäkla tegelstenen till bok, så bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0