Lonely tonight

Ja, blir ensam i kväll med. Skönt. Mamma och pappa ska på surströmmingskalas (?) borta på skäret. Jag hade egentligen tänkt att jag skulle titta på Thomas Järvhedens film i kväll, men fick höra att det tydligen inte är i kväll utan på måndag som den visas så, blir inget av det. Men det är egentligen lika bra för jag måste hinna läsa ut boken och jag har ungefär en hel vanlig bok kvar i sidoantal ;) Så jag har det jag gör, haha!
    Alldeles nyss var jag till Kramfors fram och tillbaka för att sola. Vet att det låter som vansinne att åka ända till Kramfors då det finns ett alldeles utmärkt solarium i Nyland. Men då var det som så att jag inte hade några tior, och jag ville inte gå och växla på någon affär eller dylikt och då kändes det mycket enklare att bara stoppa in en sedel i den där makapären på stekhuset. Smart av mig!
    Jag tänkte i alla fall ta en dusch nu, sedan skjutsa iväg mamma och pappa. För jag är vrålhungrig och jag kan inte äta innan de åkt eftersom de ska vara där vid sex och min mat ska värmas i micron och ja, då hinns det helt enkelt inte med! Men ja, jag kilar nu då. Återkommer kanske senare i kväll om jag har tråkigt och känner mig lika rädd som jag gjorde igår kväll - så rädd att jag drar mig för att gå till mitt rum och lägga mig, vilket slutar med att jag somnar på soffan och sover där hela natten, haha. Jaja, adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0