Day from hell

Fy fan vilken helvetets jävla dag det här har varit! Är så slut nu så jag håller på att krevera, och dessutom har jag ingen middag hemma. Jag vaknade 05:30 i morse och var tvungen att kliva upp redan då eftersom jag skulle agera taxi runt hela Kramfors i princip ;) Så jag och Magda åkte från mormor runt fem-tio över sex någon gång och hämtade upp Malin i Frånö, Ammis på Renvägen och Cicco i Norrlimsta. Sedan då vi väl var framme var det bara att sätta igång där vi slutade igår.
    Marcus räknade med att vi skulle vara klara till tio, så jag skulle hinna få lite ledigt innan jag började jobba klockan elva. Jo precis! När klockan slog 12:00 var vi fortfarande inte klara, och jag hade så sjukt ont i fötterna. Sedan blev vi till slut färdiga vid tjugo i ett, men då kommer Marcus på ett skåp inne i ett rum som jag skulle få inventera. Så jag gjorde det, och där var det verkligen världens röra. 
    Vid två kommer Britt och säger att det är ett helt parti i butiken som inte blivit inventerat, så vem får ta på sig det? Jo fröken Stattin så klart. Jag satte igång, och självklart dog dosan, så jag ringde Marcus. Och precis då såg jag en tjuv som jag började följa efter, och sedan blev jag tvungen att sätta mig i kassan och då var klockan halv tre. Jag skulle sluta tre. Men icke sa nicke, fick sitta i kassan till kvart i tre, och sedan byta batteri i dosan och SEDAN inventera. Så jag var klar ungefär kvart över tre. Inte så mycket övertid visserligen, men blev ändå asless.
    Och ännu mer trött på livet blev jag då jag kom hem och insåg att jag inte har någon mat. Men jag antar att jag får slänga i mig ett par mackor bara. Men först och främst ska jag hoppa in i duschen! Så adjöken.

Och förlåt Ammis för det här klagoinlägget, lovar att det kommer ett gladare nästa gång.

Kommentarer
Postat av: ammis

hm, okej då! jag förlåter dig för den här gången:D

2009-08-29 @ 16:52:43
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0