Vem kan slå Filip och Fredrik?

Ingen kan slå Filip och Fredrik, hihih. Puss!

Nu tänkte jag gå och lägga mig, har en stor dag framför mig imorgon och jag känner att jag åtminstone vill ha kommit i säng före tolv i kväll, haha. Dessutom svarar ju inte ens Joel mig på msn?! Han ska ha fett med spö.

Men hur som helst, tänkte bara tillägga att det numera är bäddat för två i min säng, så det är bara att komma över! Haha eller näe, verkligen inte, ni får nog fråga först. Och så ska ni helst inte vara rädd för Izabelles baciller heller, för som det ser ut just nu har jag inga som helst planer på att ens börja fundera på att orka byta påslakan och örngott på grejorna hon sov med inatt. Och jag vet att väldigt många lider av just izabellebacillskräck. Dock är ju jag då inte en av dem, vilket är bevisat, hoho!

Näe men allvarligt, tråkigt det blev. Vi hörs imorrn då jag kommer hem ifrån Sundsvall, då jag för övrigt är helt ensam i hela mitt hus :( Men det ska bli skönt, jag vill inte ha sällskap. Eller beror på vem som erbjuder sig, men jag tror nog att de som jag vill ha sällskap av, vet om det.

GODNATT GOTT FOLK! (Notera "gott folk", du är sannerligen inte en av dem)
Puss och kram - Sofie.

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Jag kommer på onsdag!!!! hihi :))

2008-09-19 @ 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0