trög


God afton!
Detta har varit en otroligt trög dag, har bara suttit i soffan och läst hela dagen, tills mamma och pappa kom hem med pizza som jag inte var ett dugg sugen på. Då började repriserna av "Vem kan slå Filip och Fredrik?", och jag måste säga att jag avguudar dem! Haha så sköna killar. Och att Fredrik använder ordet "fitta" som ett skällsord/svordom är något jag verkligen uppskattar. Även om det inte direkt är något jag är stolt över att jag själv gör, haha, men jag gör det faktiskt utan att tänka på det, vilket det även verkade som att Fredrik gjorde. Lite töntig iakttagelse kanske men, what can I do? ;) Riktigt skönt program hur som helst. Så nu måste jag ta mig i kragen och se till att jag sitter bänkad till veckan :)

På tal om till veckan, känner mig skitstressad inför veckan av någon anledning. Izabelle skulle eventuellt komma hit på onsdag och isf måste jag och mamma städa och fejja på tisdag ;) Sedan ska jag med Emmeli till Sundsvall på fredag som moraliskt stöd då hon ska klippa sig, så jag måste komma på någon ursäkt till att vara ledig (om jag inte bara helt enkelt sjukanmäler mig som vanligt, men är rädd att Calle ska skicka en ambulans då, haha). Och på söndag ska ju jag ha en liten get together hemma hos mig! Matilda ska komma och visa Mary Kay-produkterna för fem av mina kompisar, och jag vet inte om jag ens har lyckats skrapa ihop fem kompisar, haha. Jag menar, jag bor ganska långt ute i ingenstans och det är ju inte det lättaste att fixa skjuts hit och hem osv. Och då är väl alternativet övernattning och då ska jag ju ha plats för alla som vill också... Ja ni hör ju själva, krångel, krångel, krångel :) Men det ska säkert ordna sig.

Har nu märkt att jag inte är kapabel till att skriva korta inlägg, tur då att jag redan konstaterat att det här är en dagbok och ingen blogg. Dessutom skriver jag bara svammel, vilket inte heller passar sig i en blogg :D

Men nu ska jag i alla fall sluta, och hoppas att mina trogna läsare (höhö) inte dött av tristess.
Och nu tror min pappa dessutom att det brinner någonstans i vårat hus, spännande!


Trevlig kväll! Puss, Sofeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0