Ridning?


Haha, hallå där! Nu ska jag tydligen ut och rida upp på ett berg imorrn med Emmeli och gänget. Haha vem kom på den dumma idén liksom? :D Jo naturligtvis Emmeli själv... Men det kommer säkert bli kul! Superläskigt såklart, men kul :)
Sedan åker vi hem till Emmeli och lagar mat och myser lite, antar att jag spenderar natten där, om jag får dvs. Och isf blir det inget bloggande, inte för att jag känner att jag egentligen kommit in i någon riktig rutin än men ändå, tänkte bara upplysa er liksom.

Och för er som undrar så slutar jag ungefär en timme och en kvart efter alla mina klasskamrater imorrn :) Hur roligt ska inte det bli då! Men det var ju snällt att dom andra väntar på mig tills jag har slutat då så att jag i alla fall får följa med och rida, haha. Kan verkligen inte släppa det, har inte suttit på en häst sedan jag var typ 10 år och då gick vi bara runt i en cirkel, nu ska jag upp för ett jädrans berg? :D Nämnde jag förresten att det är de tidigare nämnda radarparen jag ska ut och rida med? Skönt att jag blir femte hjulet igen, haha. Men om jag har tur så följer Robban med, och då blir jag inte så ensam, är inte så insatt i hela det där upplägget ännu men det visar sig väl.

Ikväll har jag inte gjort nästan någonting, jag har läst och läst och läst. Snart har jag läst ut boken som jag skrev till tidningen skulle vara min senast lästa, huuuur ska detta gå?! Och efter det har jag dessutom bara två böcker to go :( Sedan blir det Akademibokhandeln igen, är ju vääärldens extrapris där numera! Köp fyra betala för tre, kan inte bli mycket bättre. Eller jo, kanske "Köp fyra betala för två" skulle vara lite bättre, men man ska inte klaga.
Jaha då fick boknörden säga sitt också då, trevligt!

Men nu blev jag lite sugen på chips måste jag säga, har ju till och med det i skafferiet, och det är faktiskt nästan fredag. Inte för att jag brukar bry mig om vilken dag jag äter chips, men tänkte att jag skulle låta ordentlig nu såhär i min nya blogg och allt. Och här ser ni ju verkligen hur bra det gick.

Näe nu ska jag inte skriva mer för ikväll, tror jag måste hoppa i säng snart med tanke på att jag försov mig i morse. Men tro det eller ej, jag klarade att göra mig klar på 20 minuter! DET är minsann inte illa pinkat för att vara Sofie Stattin ska jag be att få tala om.
Och nu fick ni mycket att läsa också, vad mysigt för er :)


Jag har i alla fall lugnat ner mig lite nu, idioter rår inte alltid för att de är idioter :)
Godnatt! Puss&kram, Sofie.

Kommentarer
Postat av: Poffis

Tro vad det var för en bok, då? :)

2008-09-11 @ 22:20:49
URL: http://ztefan.blogspot.com
Postat av: Izabelle

Du har det i blodet Sofie. Det kommer gå galant imorgon ;)

2008-09-11 @ 23:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0