Hihi


Jag tänker inte skriva nåt långt ikväll för jag orkar inte och jag känner mig lite bitter, haha.
Har i alla fall haft en superrolig dag med Emmeli i Sundsvall, har hänt en massa alltså. Vi fick t.ex. pratar engelska ända från en busshållplats fram till IKEA med några utländare som inte förstod svenska och ville till Birsta ("Bursta"), en av dem trodde inte jag var från Sverige i alla fall, pga att han trodde att alla svenskar var blonda, som Emmeli. Snacka om att Emmeli började kasta med håret då, hahah.

Jaja, nu ska jag gå iväg och läsa tror jag, om jag nu inte ska hjälpa min vän Emma Wall med något slags kollage? Haha, kommer säkert bli super. För jag är ju såå hajj på det!
Emma Wall har för övrigt hoppat fallskärm idag?! TOOOOK, det skulle jag aldrig våga :D


Men hejdå, puss. Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0