Fisk


Ojoj, nu har jag suttit och läst en massa om miljövänlig fisk osv inför miljökunskapen imorrn. Känner mig inte så himla väl förberedd, men då är det skönt att vi inte är särskilt många i gruppen (vi är endast fem, exklusive läraren). Ingenting att vara nervös för då :)

Men trött är jag, må jag säga. Och då menar jag innte bara psykiskt, som jag var tidigare idag, utan nu är jag det även fysiskt. Ändå sov jag i två timmar efter att jag hade skrivit det förra inlägget. Men ja, det är bara bra att jag är trött nu, för då kanske jag somnar fortare ikväll än vad jag gjorde igår. Som sagt, det var en mycket negativ natt.

Jaja, imorrn kommer i alla fall Izabelle, känns skönt att jag åtminstone har någonting att se fram emot i den här dystra, dystra världen!

Godnatt med er, hoppas ni har haft en trevlig kväll.
Och juste! Jag såg Filip och Fredrik ikväll igen, snacka om att jag verkliiigen hejar på dem!
Puss. Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0