03:57


Ja, vad sa jag igår nu då? Att vi skulle ligga vakna till klockan fyra på morgonen. Trodde naturligtvis själv att jag överdrev då, tänkte att vi ska ju faktiskt upp tidigt imorrn. Men minsann, där låg vi och surrade och surrade, till slut tittade jag på klockan då Izabelle gick iväg för att ta sig en alvedon eller var det var, och då stod den på 03:57. Angst! Haha. Och så kom Izabelle och la sig, då sa jag att klockan var fyra, så då bestämde vi oss för att säga godnatt. Blev väl några tillägg efter det, men så småningom somnade vi. Och så vaknade jag 07:07 och fick köra upp Belzebub. Var helt säker på att jag skulle missa bussen, så ni kan ju gissa hur glad jag blev då jag fick ett sms av vår nya lagliga chaufför Robert Lundgren då! Han frågade om vi ville åka med in, vilket vi naturligtvis ville, hihi.

Jag sitter på skolan nu, kan knappt skriva på det här tangentbordet, får sudda och skriva om hela tiden, skitdrygt är det men det får jag ta för jag har ingenting annat att göra. Vi ska snart gå iväg och ha idrott, tror vi skulle spela tennis idag, kul! Jag är typ bara sååå himla awesome på tennis. Efter det har vi matte E sedan slutar vi, och då ska jag hem och sova tänkte jag.

Nu har jag i alla fall lyckats få "ledigt" imorrn inför sundsvalls-trippen (bindestrecket pga att ni inte skulle tro att jag skrev "strippen"?) med Emmeli, ska bli väldigt roligt faktiskt. Hoppas att jag hittar nånting fint där, men också att jag slipper se en ful jävel :) Ursäkta språket...

Jaja, nu ska vi snart springa iväg tror jag, tyckte Karin sa att vi skulle gå tidigt för att vi skulle hinna ner osv, inte för att jag egentligen någonsin har brytt mig om att komma i tid till idrotten, men vad gör man inte? ;)

Ha en trevlig dag nästan allesammans.
Nu längtar jag till julafton. Och så längtar jag efter min bror och hans flickvän. Puss!


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Izabelle

2008-09-18 @ 18:52:41
Postat av: Izabelle

Men lol, ofta man råkar trycka precis på "skicka kommentar" då man ska trycka på skrivfältet eller vad det heter! Haha, kanske det kan bero på att Izabelle är en aning trött, eftersom en viss Sofie höll henne vaken inatt 8-) Nejmen, trevlig dag/natt som vanligt med dig :D Och nästa gång jag kommer (för ja, jag har redan bestämt att det blir fler gånger) behöver du inte städa iaf, haha tokfia :) Kanske det är dags nu då att ta sig en powernap ;) PUSS

2008-09-18 @ 18:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0