Rubriklös


Oj, vad jag har lite att göra just nu. Eller egentligen har jag ju jättemycket att göra, vilket mina trogna läsare redan vet. Men jag orkar inte ta itu med något av det just nu, för jag är faktiskt supertrött. Vet inte om det kanske beror på att jag bara sov sju timmar i natt. Jag låg ju och tittade på Vänner tills klockan var runt tre-halv fyra. Jag brukar visserligen inte sova längre än ungefär fem-sex timmar per natt då det är skola, men nu har jag liksom vant min kropp vid att sova längre antar jag. Otroligt jobbigt är det hur som helst.
    Pratade med Emlan för en stund sedan, och hon sa att hon förmodligen kommer sova i Kramfors i morgon? Och då kommer ju sääkert inte Daniel sova hemma heller. Så jag blir ensam hemma hela natten trots allt, wihoou! Fun for me. Tur för mig att jag har så himla mycket att göra då så kanske jag inte märker att jag blir ensam. He.. he...
    Jaja, jag har även pratat lite med Emmeli i kväll. Vi började diskutera vad vi skulle ha för ursäkt för att få ta ledigt och åka ner till Stockholm igen om nån månad. Hon sa att hon tänker skylla på att hon ska på begravning (Och hon har sååå fått den idén ifrån sin pojkvän!). Men hur som helst så har jag ingen aning om vad jag ska skylla på. Jag vill inte gärna sjukanmäla mig då jag har varit så mycket sjuk redan, det var ju till och med en av anledningarna till att Calle nästan inte ville ge mig ledigt förra veckan. 
    Och om nu Gunnar eller Tina läser det här så vill jag be så hemskt mycket om ursäkt, i och med att de jobbar/har jobbat på skolor båda två och att det kanske sticker dem lite extra i hjärtat då jag säger att jag tänker "skylla" på någonting ;) Självklart tänker jag ju inte ta ledigt under sådana dagar då jag vet att jag missar en massa viktiga saker. Det handlar ju faktiskt även om planering och att disponera sin egen tid, inte sant?

Men men, nu har jag fördrivit lite tid helt i onödan. Nu ska jag gå och göra mig redo för sängen och sedan blir det nog lite Vänner innan sleep time! Ska börja på säsong två nu, mysigt :)
    Godnatt kära vänner och ovänner, puss!

Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0