Lost


Hej hej, hallå dagboken!
    I dag är jag på bra humör vill jag lova. Hade bara två lektioner och sedan hade jag sån tur att jag fick åka med robbelibobbelibobban hem :D Dessutom fick jag i dag reda på att vi har temadag i morgon på skolan, vilket innebär att jag inte kommer att kunna skriva biologiprovet då! Det kunde inte ha kommit lägligare. Börjar nästan gråta av lycka faktiskt, haha. Så det innebär att jag kan koncentrera mig lite mer på svenskan i kväll, känns bra :)
    Sedan har jag en allvarlig fundering faktiskt. HUR tog jag mig upp ur sängen i morse? :D Jag minns ingenting. Jag vet att jag inte somnade förrän runt två i natt eftersom jag satt framför datorn tills dess, var ju någon som vägrade låta mig gå och lägga mig! Ehee... Men sedan i alla fall, så det första jag minns från i morse är att jag står inne på toaletten och kammar mig :D Haha, alltså det är svårt att beskriva men ja... Jag minns i alla fall inte att jag klev upp.
    Hur som helst, har varit dålig uppdatering av mig nu, men jag tror nog jag ska skärpa mig lite. Var så himla seg igår bara och jag orkade verkligen inte skriva någonting. Är roligare att skriva då jag är på topp som i dag! Och blir nog roligare att läsa för folk också. Även om jag vet att min blogg inte är intressant, att jag inte skriver om något intressant, så är det nog säkert roligare att läsa om mitt tråkiga liv då en glad Sof skriver än om en sur och gnällig Sof skriver :) Jisses vilken lång mening det där blev!
    Min mamma och pappa har inte kommit hem från Dublin än heller, de kommer hem någon gång i kväll. Så jag får äta micromat i dag med, haha! Det är så himla synd om mig. Jag har levt på nudlar och micromat sedan de åkte i torsdags ;D Men jag ska be om att få fläskfilé nu någon dag, haha, det är de fasen skyldiga mig! Pappa ska nog inte vara så svår att övertala.

Jaja, hade inte så mycket mer på hjärtat för tillfället, nu ska jag slå på Vänner. Och jag är så lycklig för Rachel och Ross har just blivit tillsammans, och då är det som det ska vara. "She's your lobster!" haha, Phoebe <3. Men när jag blir stor ska jag gifta mig med Ross! :) Lova att du kommer på vårat bröllop.
    Ja se där ja, där kom nörden i mig fram också. För den sidan av mig är ju så otroligt sällsynt? Kanske ska passa på att erkänna då att jag nu läst ut två av mina böcker på fem dagar :) Ska dessutom tilläggas att dessa tu då är pocketböcker på ungefär 400 sidor vardera, hihi! Mysigt.

Ha en fortsatt trevlig måndag! Jag hatar ju egentligen måndagar, men just i dag är den inte riktigt lika hemsk som den brukar vara, hihi. Ta hand om er så hörs vi, PUSS!

Just because I'm losing, doesn't mean I'm lost.
Doesn't mean I'll stop. Doesn't mean I would cross.
Just because I'm hurting, doesn't mean I'm hurt.
Doesn't mean I didn't get what I deserve, no better and no worse.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0