Håller med Emma

Vi är verkligen dumma, dumma små flickor! Smart att vara vakna till klockan 06:00 på morgon då vi ska upp vid 10:00 senare samma dag. Särskilt då jag, som bara sovit två timmar natten innan. Inte sjutton kan man tro att jag går natur i alla fall! Hela dagen har varit som en enda lång bakisdag, haha. Vi vaknade och var skittrötta, förstår inte hur Emma orkade pallra sig till duschen ens, haha. Sedan åkte vi till Övik där det bara fanns skitotrevliga människor, vilket inte passade vår sinnesstämning något vidare. Precis som Emma skrev så var den enda trevliga personen vi träffade busschauffören. Hör och häpna! En kustbusschaufför? Är ju sjukt det. Men han var skitglad, snäll och trevlig, så han muntrade upp oss lite.
    Sedan jag kom hem har jag kollat lite fysik, ätit middag, och kollat ännu lite mer fysik. Fattar såklart fortfarande ingenting, och kommer förmodligen få ett underkänt på provet som skall skriva på måndagmorgon. Men det finns inte så mycket jag kan göra åt saken tyvärr, det är bara att bita i det sura äpplet eller vad man nu säger.
    Men ja, jag ska återgå till skitfysiken nu. Ha en fin kväll!

Förlåt.



Sofie.


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, ja om huvudet är dumt får kroppen lida! och du soffipropp, upp med humöret :)

2008-11-29 @ 21:59:15
URL: http://ejonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0