En novemberkväll

Det känns som att den här dagen aldrig kommer att ta slut. Jag kom till skolan någon gång runt halv nio, och sedan dess har dagen bara malt på och malt på. Lunch på Gudmundråskolan, där jag blev tillsagd att ta av mig jackan? Fastän det nästan inte satt en enda människa i matsalen. Själv hade tanten på sig värsta luddiga lusekoftan, ångrade sedan efteråt att jag inte bad henne ta av sig den med - hon dammade ju ner våran mat.
    En bra sak i dag var i alla fall att jag fick träffa Ammis! Flera gånger och ganska långa stunder med. Skönt var det, hon är nog bäst i slutändan i alla fall ;) LILLPLUTTEN!
    Och så fick jag ju sällskap av faster en stund på mattelektionen med ;) Trevligt var det! Eller inte så trevligt när hon hela tiden försökte "sätta dit" mig inför min lärare, men det gick ju bra till slut. Och hon tyckte tydligen att jag var duktig på matte för att jag läste matte E, så det var ju skönt att höra att någon tycker det, haha.
    Det blev i alla fall så att Daniel och Emelie kommer hem i morgon, ska verkligen bli roligt. Och Emelie har lovat mig en massage, kan behövas vill jag lova! Och den här helgen kommer bli så mysig för Emlan ska bjuda på  någon ny förrätt på lördag och pappa ska prova en ny varmrätt med kyckling och sånt, oooouh. Och så får jag väärldens, världens bästa slut på helgen med. Jag ser verkligen fram emot det, du gör mig så glad.
   I kväll har jag pluggat psykologi som en galning! Eller nej nu överdrev jag, tycker det är så himla svårt att plugga då vi inte fått någon målbeskrivning. Så det är liksom två kapitel då som vi ska ha prov på, och vi ska kunna allting där. MEN, som jag sagt tidigare så är psykologi ett ämne som är ganska mycket baserat på logik, så det känns inte så tungt trots allt. Jag tar det lite successivt, läser igenom kapitlen ett par gånger och tittar på anteckningarna så ska det säkert sitta där till slut.
   Men det var nog allt jag hade på hjärtat i kväll tror jag, nu ska jag koka nudlar och sedan se på Vänner! Godnatt med er, PUSS!



Sofie.


Kommentarer
Postat av: abyss

sluta snacka med darijo då vi ska gibba

2008-11-20 @ 23:56:24
Postat av: Sofie

abyss: Haha, jag ber om ursäkt.

2008-11-21 @ 19:30:34
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: ammis

hiihhihih:D<3

2008-11-23 @ 17:01:13
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0