Äntligen fredag

Det här har varit en asbra dag! Jag är så glad, glad, glad :D
    Började med att jag vaknade, klev upp och tog en dusch, sedan gjorde jag mig i ordning för skolan. Självklart var jag stressad som vanligt men det gjorde absolut ingenting. På skolan hade jag först prov, och det gick bra! Blir visserligen inget MVG men det hade jag väl knappast väntat mig heller. Efter provet blev det lite fysikplugg med Elin och hon hjälpte mig en hel del! Sedan kom Emmeli och då gick vi på lunch. Var väl inte den bästa lunchen men en sak som jag vill säga till JENNAN! Dom hade citronpeppar i matsalen i dag :D Synd att du inte var där och avnjöt det med mig bara :( Men de kommer säkert ha det fler gånger!
    Sedan hade vi historia, och där var det genomgång på förintelsen, shit vad sånt gör en låg alltså. Jag kände mig andlös stundvis, men det gick över då jag lämnade klassrummet så det var ju skönt. Då hittade jag björnunga och så satt jag med dem tills naturkunskapen började. Efter naturkunskapen skulle jag och Malin gå och sola med det var typ helt upptaget på stekhuset så vi struntade i det. Då kom Darijo ner på stan och höll mig sällskap i stället, vilket var en himla tur eftersom jag annars hade fått vara ensam ända till halv fem. Hihihi, vi tog en liten promenad runt den bombhotade staden, spännande ;)
    Hur som helst så vid halv fem då kom Daniel och Emlan och hämtade upp mig och så åkte vi på Konsum och handlade till i kväll och i morgon, var så skönt att få träffa dem igen. Och Emlan har en sjukt snygg jacka! Som vanligt, less jag blir på henne ;) Haha. Men jag måste också skaffa mig en jacka, pronto! För såhär kan vi inte ha det, haha.
    Nu kom i alla fall Daniel in och sa att det snart är mat, och dessutom är det snart IDOL. Jag kommer dregla mig igenom Kevins nummer men det är helt okej, han förtjänar det. Men jag ska i alla fall börja avrunda här jag då, så jag hoppas alla får en kungkväll! För det kommer verkligen, verkligen, verkligen jag ha :) PUSSSS!



Världens gladaste Sofie!


Kommentarer
Postat av: JENNAN

Men Sofen!!! Jag vill också ha citronpeppar...! Hoppas dom har det till veckan :) Puss<3

2008-11-22 @ 13:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0