Torka, torka, torka

Ja det är nog torka på alla fronter för fröken Stattin just nu. Känner inte för att skriva någonting, har torka i skolan och torka i resten av mitt liv. Haha, jag vet att det låter tragiskt men så är det! Orkar ingenting längre. Och det känns som att jag får prata med dessa jäkla lärare hela tiden! I dag var det Anna-Karin, oj vilken överraskning... Men ja, vi surrade lite och hon sa att jag skulle se till att hålla mig frisk? För att det var tydligen något som jag styr över själv. Jag ser ju till att jag blir sjuk. JAG BLIR ALDRIG SJUK?! Det enda jag råkar ut för, är huvudvärk i bland. Fast det vet ju inte hon förstås, hon tror jag att jag är sjuk då jag är hemma. Men ja, jag skulle äta bättre och sova bättre. Och det är ju lite lustigt, för hon har ingen aning om hur mycket jag äter och sover.
    Jag åkte i alla fall hem tidigare i dag, orkade inte vara kvar. Missade en mattelektion men ja, tror inte jag skulle fattat mer om jag var där faktiskt. Vet inte alls vad jag ska göra med matten, det är helt enkelt för svårt för mig. Och då ska jag egentligen inte läsa kursen, det vet jag, men jag har som inte så mycket mer att välja på just nu. Särskilt inte såhär sent, kan inte stryka kursen och vill inte lägga till någon ny till vårterminen. Så nej, jag får se...
    Nu väntar jag i alla fall på mat, fiskbullar ska jag få. Och tro det eller ej men det var superlänge sedan jag åt det! Hade en period då jag åt det jätteofta, men not any more. Why is that? :( Men ja, ska kila nu. Ska sätta mig och titta på glamour med mamma, skulle tippa på att maten är klar när som helst. Så ha en trevlig kväll!



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0