Psykologin: CHECK!

Äntligen klar med den! Eller jag blev egentligen klar för någon timme sedan men jag har tittat lite på vänner och sådär. Nu ska jag bara lägga in det på ett USB och sedan tror jag faktiskt att det blir till att sova för fröken Stattin. Ganska tidigt för att vara jag, inte sant? Men jag tror det behövs. Tydligen ska jag ta mig upp helt själv i morgon, för mamma och pappa åker runt 06:00? Det är ju typ mitt i natten, förstår inte det jag. Men hur som helst så finns det ingen här hemma som kan se till att jag kliver upp då. Och jag vill ju inte gärna försova mig i morgon. Då det är julavslutning och allt. Hur skulle det se ut liksom? Plus att psykologin ska vara inlämnad då och ja, ni vet... Många viktiga saker att ta itu med.
    Jag har i alla fall varit helt otroligt trött i kväll, hoppade ju över den där sovstunden som jag ville ta. I stället så hasade jag ner mig mer och mer här i sängen, med datorn i knät. Sedan rättade jag till den så att jag låg helt, och datorn liksom, låg framför mig på nåt sätt. Och där somnade jag minsann! Haha. Men som tur var sov jag bara i ungefär en kvart, för sedan vaknade jag med ett ryck av någon anledning.
    Jaja, nu blir det överföring av arbete till USB, sedan en liten dusch och tandborstning, och sedan säng! Vi hörs nog i morgon mina kära vänner! Hoppas ni får en trevlig natt.



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0