Pluggdag/kväll

Ja det skulle jag vilja kalla den här dagen, ändå har jag inte lärt mig nästan någonting. Jag satt en timme i morse efter fysiken och pluggade, sedan satt jag från kvart i ett till halv fyra nu på eftermiddagen innan jag åkte hem. Eller jag blev avbruten någon timme där också, men skit samma. Har hur som helst suttit skitlänge i dag och ändå inte tragglat mig igenom hela provpapperet. Men jag ska gå och vila en stund nu strax tänkte jag, och sedan ska jag plugga hela kvällen. Och i morgon ska jag ta tag i psykologin, huuuu...
    I morgon ska vi baka pepparkakshus på morgonen, vi tävlar, tjejerna mot killarna. Tror det kan bli skitkul! Och efter det är det dragkamp, som jag kommer missa första delen av eftersom jag ska skriva det jäkla naturkunskapsprovet då. Men jag brukar ju vara rätt snabb som Emmeli sa, så jag går nog dit sedan.
   Ajja, har inte så mycket mer att skriva för tillfället, kanske återkommer senare. Nu blir det sängen en stund för en liten nap. Ha det bra, hejsvejs!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0