Oäten och ohungrig, how come?

Jag har inte ätit någon middag i dag. Och jag har endast mig själv att skylla den här gången. Pappa sa till mig att jag skulle få äta spagetti och köttfärssås från igår, men jag sa att jag inte ville ha för att den smakade för mycket vitlök. Jag sa då även att jag skulle äta nudlar och att jag skulle tillaga dem själv. Pappa gick med på det och gick ur rummet. Sedan har jag bara suttit och pluggat och pluggat, och även suttit lite här emellanåt, och inte blivit ett dugg hungrig. Jag åt någon lussebulle där vid halv åtta, men inte för att jag var hungrig utan snarare för att jag var liten sugen på den. GRRR! Hur som helst. Vad kan detta underliga fenomen bero på? Jag menar, kroppen måste ju vara hungrig? Har mina magnerver gått av? Och ja, jag vet att det förmodligen inte finns något som heter magnerver men jag kom bara inte på något bättre ord. Min hjärna har i alla fall inte fått några hungersignaler och detta oroar mig en smula.
    Hur som helst, jag ska ändå alldeles strax gå och koka de där rackarns nudlarna, sedan ska jag titta på mina älskar Vänner. Tror det blir två avsnitt i dag, sedan blir det en genomgång av naturkunskapen och sedan blir det sova-säng. Låter inte det som ett rätt bra upplägg? Jag vet att det inte är det ultimata, om man skulle fråga A-K Snellman, men nu frågar ju inte jag henne så att... Vi hörs nog i morgon mina söta små pluttisar, ta hand om er! Godnatt.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0