Jullov och huvudvärk

Äntligen är det lov, som jag väntat på den här dagen! Eller som jag skrev igår ska jag ju jobba fyra dagar framöver nu, men det känns inte så himla jobbigt. Jag ska nog kunna stå ut.
    Hur som helst, är det någon som kan gissa hur den här dagen började tro? Jo, med försovning såklart! Jag vaknade vid kvart i åtta någon gång av att jag fick sms både av mamma och Emmeli.  Så det blev en himla massa krångel, men slutligen kom mormor och hämtade mig och jag hann precis till klockan nio då det började i aulan! Så jag missade ingenting ändå. Hur mycket tur har inte jag då? Jag fick fika och allting.
    Sedan då jag kom hem vid halv tolv gick jag direkt och la mig på soffan med en kudde och en filt, varpå jag somnade. Sedan vaknade jag någon gång av att våran pelletsbrännare pep, och sedan igen då mamma ringde, men ändå sov jag fram till ungefär halv fyra. Bra gjort av mig det! Och då jag till slut vaknade så var jag vrålhungrig. Hade ju inte ätit någon lunch eller någonting. Så jag gjorde lite nudlar och tittade på vänner.
    Och här är jag då just nu! Har nyss sett på ett avsnitt av vänner och har världens huvudvärk. Jag antar att det beror på att jag sov så länge tidigare. Men snart kommer väl pappa hem skulle jag tro. Dock har jag ingen som helst koll på när Daniel och Emelie kommer hem? För de ska ju komma hem i dag. Men ja, det visar sig väl. Nu ska jag sluta skriva och återgå till vänner. Ha en trevlig fredagkväll! (Utan idol? Huhu.)



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

utan kevin! huhu:(

2008-12-19 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0