Hallelujah

Nej men god afton världen!
    Nu har det varit riktigt baaad update utav mig ett tag. Men jag tänker inte be om ursäkt heller faktiskt, tycker en ursäkt vore rätt överflödig. Jag har sovit i typ 5-6 timmar i dag, så nu är jag i alla fall piggare än vad jag var då jag vaknade i morse.
    Blev halvsent igårkväll, men otroligt roligt hade jag! Det måste jag säga. Träffade massvis med folk som jag inte träffat på hundra år, och drack någon konstig drink med kaffesmak, som jag faktiskt tyckte var riktigt god. Kan den ha hetat white russian? Jaja, hur som helst så var det en rolig kväll med Björnunga som resulterade i sjukt onda fötter. Har fortfarande så ont i dem att jag nästan inte ens kan gå, men man vänjer väl sig kanske.
    I kväll ska jag faktiskt titta på den sista Harry Potter-filmen som kommit ut. The order of the Phoenix det vill säga ;) Jag längtar. För jag känner att det här kommer bli en typisk nördfilmskväll, och det är jag minsann värd.
    Nej, nu ska jag sluta skriva. Tänkte bara att jag skulle berätta att jag lever! Ciao.




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0