Kul natt = fantastisk dag...

Den här natten KAN ha varit en av de värsta jag varit med om. I och med min lilla "powernap" på fantastiska tre timmar kunde jag så klart inte somna på kvällen. Låg och vred och vände på mig i två timmar innan jag gav upp och gick och satte mig i soffan igen. Inte förrän klockan var ca 3:30 kunde jag få ro att somna. Och det var ju helt otroligt skönt när klockan ringde 6:00.

Så den här dagen har jag mest gått runt som en zombie utan att riktigt hänga med på någonting. Och inte blev det bättre när jag direkt efter lunchen fick ett häfte med teckningar från alla barnen som ett litet "minne" från min tid på Tjädrarna. Min absurda blödighet blandat med tröttheten fick det nästan att rinna över. Men jag lyckades bita ihop. De är så fina "mina" barn. Och åter igen höll jag på att bryta ihop när en kille sa alldeles när jag var på väg att gå hem "Du Sofie? Du kommer väl tillbaka och hälsar på?". Åh, barna, barna, barna. Kärlek delux!

Annars nu hade jag tänkt att jag skulle åka och handla lite. Har helt slut på mjölk! Vansinne. Och sedan måste jag städa. Igen. Sist jag städade gjorde jag det bara lite halvdant och då blev det ju som det blev (stökigt efter ca en halv vecka igen). Men det är smällar man får ta. Idag ska här dammsugas och skuras! :D

OCH EN SAK TILL! NU är det mindre än två veckor kvar tills jag ska tatuera mig igen. När jag var med Erika och Christer hos tattarn i söndags bestämde vi att jag skulle följa med när hon åker dit nästa gång och så skulle han fixa min då. JAG är så EXALTERAD! Finally liksom.

Jaja, hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0