Torsdag

I dag är en såndär dag då jag inte har så mycket att skriva om. Jag såg tidigare i dag att filmen 300 gick på 6an ikväll och jag blev överlycklig. Tänkte att jag skulle se den. Och den lyckan höll i sig tills jag kom hem, och kom på att vi ju inte ens har 6an här. Så nu får jag sitta och titta på hockey med pappa i stället. KUL!

För övrigt ser jag grymt mycket fram emot helgen, som vanligt nu för tiden. I morgon kväll ska vi åka till Härnösand och mysa med kärleksklövern. Har minsann varit mycket mys den här veckan för oss fyra, men jag klagar inte :) Sedan på lördag ska Ickis ha inflyttningsfest/kräftskiva, och det ser jag också otroligt mycket fram emot. Ska bli sanslöst roligt. Dessutom hade jag och Carro tänkt att vi skulle prova på att göra västerbottenostpaj på Alex Schulmans vis - med ett leende! - på lördag förmiddag också.

Ja, mitt liv leker minst sagt nu. Skolarbetet är jobbigt, visst, men livet i sig är ju så otroligt underbart just nu att jag inte ens har mage att klaga på skolan. Det ska i såna fall vara det faktum att vi åter igen ska läsa ut en bok på bara en vecka nu, och denna gång är det en bok som ingen i klassen ens har än. Eftersom vi inte fått information om att det är en bok vi bör ha. DET kan jag minsann klaga på. Men annars, nä.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0