Onsdag, dan före dan

Ja ni, kära läsare, nu börjar det dra ihop sig minsann. Resefebern börjar göra sig påmind och jag insåg precis i dag att man kanske skulle ta och börja packa lite? Vi ska visserligen bara vara borta tre dagar, men jag säger som mamma: Man vet ju aldrig vad man kommer vara på för humör alla dagar, kanske känner för jeans, kanske känner för kjol? Kanske känner för mjukisar? Haha. Nä men jag tror det ska gå bra. Nåt par jeans, en kjol, någon blus och lite tröjor borde väl räcka. Tycker man.

Sedan på lördag morgon ska ju jag få ansiktsbehandling 60 minuter och massage i 40 minuter också, min födelsedagspresent från Danny och Emlan. Kunde ju inte kommit mer lägligt det. Så jäkla tacksam är jag. Det ska jag även tala om för dem när jag träffar dem!

I natt sov jag i Härnösand, och det var lika mysigt som vanligt. Jag längtar så otroligt mycket efter att få flytta dit! På vägen hem var jag och pappa in på Jysk och tittade på en bäddsoffa som jag då beställde. Den var kanske inte jätteskön och sådär, men billig och precis i den modellen jag vill ha så den duger mer än väl :)

Nej nu kom maten in här, haha pappa är servitören! Så den ska ätas nu. Sedan i kväll ska jag till Carro där vi ska färga våra overaller, HUUUUR FAN SKA DETTA GÅ?! Vi borde fan inte få ha ansvar över våra egna ovvar, det är ju inte säkert på en fläck. Huga.

Men ja, på återseende! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0