Rosenbäcken!

Tjenaaaa bloggen! Nu börjar jag bli hyfsat installerad i lägenheten här på Rosen. Mitt enda huvudbry just nu är väl det jäkla kylskåpet som vägrar gå igång, haha. Jag och kylskåp alltså. När ska vi börja gå ihop då? Sist jag var i kontakt med ett kylskåp fick jag vänta fem dagar innan det gick att använda, och den här gången verkar det till och med ta en hel vecka. Sedan är det ju tapeterna, men jag har fått klartecken från Härnösands hus vad gäller att göra i ordning det själv. Så vi får väl se när det blir.

I helgen var det halloweenfest med kåren, jag gick som polis och mina kompisar var stenvidriga i huvudet. Haha, jag var på riktigt livrädd när vi gick igenom kyrkogården på vägen till sittningen.



Kvinnan som på riktigt är sjukast i huvudet av alla.
Caroline Nyberg.



Erika gick som Corpse Bride. Tur för henne att jag tyckte om henne innan det här.



Christer är en vampyr, han suger och spyr.



Ja, detta var ju ganska oundvikligt med tanke på vilken sexy cop jag var!


Hahaha, helt störd kväll i alla fall. Men det gillar ju jag! Och jag hade sån tur att jag fick bli ompysslad av båda mina björnar innan också, det var ju faktiskt de två som fixade mig till den sexy cop jag blev. Har ingen bra bild på håret att lägga in men tro mig, Malin gjorde ett grymt jobb. Och Magdalena med sminket. Var så jäkla nöjd! :)

Jaja, nu ska jag titta lite på vänner medans jag väntar på vaktmästaren. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0