That's OK


Kommentarer
Postat av: Jessie

Öh jag har endast skrivit från denna dator. Bärbar, går att ta med sig till jobbet och runt om i Sverige. Folk lånar den.

Klargjorde kanske inte att den var bärbar. Som sagt när JAG skriver så skriver jag mitt namn och bloggadress. Vad andra gör på min killes dator eller datorerna på jobbet är inte mitt ansvar.



Som sagt, för att göra det TYDLIGARE för lilla du: BÄRBAR dator, JAG skriver med MITT namn när jag skriver något, TROR KNAPPAST att ALLA kommentarer kommit från denna dator. DE FLESTA datorer inom samma område har liknande ip-adresser och de skiljer sig väldigt lite. Du kanske LÄSTE fel?



Vad vet jag, jag är inte dina ögon. Så feg att jag skriver anonymt är jag inte tyvärr.

2011-03-23 @ 14:55:27
URL: http://nattstad.se/itsjessie
Postat av: Jessie

Should och Probably ska byta plats med varandra. Meningsbyggnaden blir inkorrekt sådär. Men nu har du lärt dig något iaf ;)

2011-03-23 @ 17:49:27
URL: http://nattstad.se/itsjessie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0