Familjeliv

Sitter åter i Bjärtrå, men denna gången är heeela familjen samlad. Och till råga på allt så fyller Emlan 23 år i dag. Stora tjejen! Så vi har ätit tårta och druckit kaffe (!!) här i dag. Vuxet värre.

Hade en riktigt bra dag igår faktiskt! Började med jobb fram till fyra, vilket var helt okej ändå. Fina pengar. Sedan blev det bowling och middag med Chrilles pappa och sambo och därefter tog vi golfen och susade till Bjärtrå. Här satt vi hela kvällen och surrade och hade det hur mysigt som helst. Såna stunder uppskattar jag verkligen. Spårade ut där lite på slutet dock när Emlan satt och zappade mellan härlig strandmjukkärleksporr och en psychofilm som hette Antichrist (tror jag?) där en tjej klippte av sin egen klitoris och lite andra smått sjuka saker. Då kände vi att det var dags att leta upp närmsta binge, haha.

Men det tog hårt på mig och Chrille måste jag säga, vi vaknade inte förrän 12:30 i dag! Nästan lite skamligt. Kan inte förstå varför jag sover så läähäängeee när jag är här hemma. Det är helt sanslöst. Men till mitt försvar så hade faktiskt mamma sovit lika länge, och det är nästan ännu värre.

Jaja, nu ska vi se på solsidan här hemma! Danis och Emlis hade inte ens sett första avsnittet än, och vi som till och med har sett det som ska visas i kväll. Hur efter är de då?! Men ja, inte klagar jag. Jag gillar Solsidan, och särskilt första avsnittet "Sluta stirra på henne, Freeeedrik!!!!!"


Tjeena, mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0