Förkylningens under

Jag kände att jag blev tvungen att förklara varför Caroline också var med på att hämnas på Erika. Så att folk inte tror att jag betalat henne eller liknande, för jag sysslar inte med sånt och inte Nybbe heller (tror jag?).

Det var ju som sa att jag och Erika sov här hos Caroline igår. Så klart. Och när vi skulle sova blev det så jävla varmt att vi ville dö, nästan. Och Erika kom på att vi skulle ha fönstret på glänt i köket. Caroline protesterade, menade på att hon har väldigt lätt att bli förkyld och att hon INTE vill bli förkyld nu när hon ska åka till Åre och fira nyår.

Erika försäkrade henne att så inte skulle vara fallet. Att hon inte kommer blir förkyld bara för att fönstret står öppet några timmar. Om jag säger som så (och nu tror jag inte att någon blir förvånad) så hade ju Erika Nordling självklart fel. Caroline vaknar upp med täppt näsa, och så gjorde även ERIKA!!!!

En annan sak som Caroline just påpekade, var att Erika ju faktiskt riskerade våra liv genom att ha fönstret öppet.

Jag citerar Carro:

"Det hade ju kunnat komma in en mördare och dödat oss allihop! Eller vad fan... DAGMAR hade ju för fan kunnat komma in här och förstört hela mitt jävla kök!!!!"

Så nu vet ni. Caroline a.k.a Förkyldtjej_88 hade också anledning att hämnas.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Karro

Det är bra att du är tydlig så det inte uppstår några missförstånd!

2011-12-28 @ 19:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0