Mornings!

Ja, jösses vilken natt. Det där var inte alls kul. Drömde att tre personer var ute efter att mörda mig och allt sånt där. Och som vanligt i mina drömmar kunde jag inte skrika. Det blir bara som ett hest väsande. Och i den här drömmen kommer jag till och med ihåg att jag sa "Lyssna, precis såhär blir det i mina drömmar med!". Scary shit alltså. Kanske inte är så bra att ligga och titta på Criminal minds innan jag ska sova... Och helst inte om man suttit med Cicco på jobbet och diskuterat hur man helst skulle vilja bli mördad. Haha. Idioti.

Klev i alla fall upp som jag sa och åt en tomat? Vad handlar det om? Jag kände att jag var sugen på en tomat liksom, så ställde mig och åt den rakt upp och ner i köket, precis som ett äpple. Fan, nånting står inte helt rätt till i hjärnkontoret just nu tror jag. Och herr Larsson sov som en stock han... SOM vanligt ;)

Hur som helst, jag somnade om efter kanske sådär två timmar och nu är jag vaken igen :) Har hunnit med en promenad, lite "övningar" (måste fan börja träna på riktigt snart (men måste jag börja träna med Chrille då?) för det här funkar ju inte),  en dusch och nu har jag nyss ätit frukost. Jag börjar jobba 11:00 och jobbar ända till kvällen. Men det ska säkert gå bra, har inte jobbat en enda kväll på hela veckan så.

Nu blir det väl lite smink och påklädning och sånt misstänker jag. Så på återseende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0