Sömnlös

Ligger här i sängen och mobilbloggar, och som det ter sig så ska jag minsann inte ha någon sömn i natt. Detta är något som känns halvjobbigt då jag först och främst ska upp strax innan åtta för att skjutsa mamma och pappa till busstationen, och sedan jobba mellan 9:00 och 20:15 - TUNG LÅNGFREDAG med andra ord. Och min fina älskling ligger här bredvid mig och snusar så sött, haha. Vi firade f.ö. fyra månader i dag och Ammis tycker vi är sååå töntiga. Lågstadiefasoner säg hon! Min söta lilla tjej som är i Åre nu. Få förunnat att ha en sån stjärna i sitt liv. Jag är tacksam! Men jaja, det här verkar ju inte alls få önskad effekt och göra mig tröttare, så jag tror jag ger upp och kastar in handduken för i dag. Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0