Happy guuurlie

Ja i dag är jag minsann på bra humör! Jag undrar vad det kan bero på. Kanske på vädret? Kanske på att jag fick sluta så tidigt i dag? Kanske på det faktum att mina föräldrar lämnat landet? :D Haha nej, skämt å sido. Kommer förmodligen tycka att det är superläskigt i kväll när jag är ensam och ska sova, men det går nog bra. Jag är bara liiiiiite, lite avundsjuk på dem. Men det var inte så varmt i Spanien (Andalusien) ändå, så jag överlever nog! Dessutom kan jag knycka mammas vinterjacka nu medans de är borta, woopidoo.

Känns i alla fall bra som fasen att jag är på sånt här bra humör trots att jag ska jobba från åtta till kvart över sju i morgon (11 timmar varav 10 på frukten, haha). Men det känns som att det kommer gå bra :) Jag hoppas även att chefen ska be Cicco hoppa in i stället för mamma i morgon, haha. Det hoppas dock inte Cicco men vem bryr sig. Jag vill att hon ska jåååbba mä mä ändå!

Nu sitter jag i alla fall här och äter japanmix som smakar skit, don't know why. Tänker inte äta mer av det i alla fall. Ska sätta mig och läsa hade jag tänkt. Äntligen! Sedan ska jag äta soppa (ja, igen, men det blev över igår!). Och i kväll är det ju Kungarna av Tylösand! Så himla härligt. Jag tror att Rang kommer tillbaka i kvällens avsnitt också, det vore riktigt lovely.

Jaja, på återseende kära pussgurkor och idioter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vågad gissning att du tror att han skulle komma tillbaka ;) puss

2010-10-21 @ 00:14:42
Postat av: Anonym

Vågad gissning att du tror att han skulle komma tillbaka ;) puss

2010-10-21 @ 00:15:22
Postat av: Sofie

Vet ej vem det är som skrivit, kanske meningen. Men ja, jag visste inte säkert då jag inte såg klippet förra veckan när han kom tillbaka. Hade alltså bara hört det via ryktesväg :)

2010-10-21 @ 00:22:52
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0