Tillbaka uppe på Hemköp

Dock bara en kort visit i dag i väntan på min mor som inte slutar förrän fyra. Vi ska nämligen åka tillsammans till Bjärtrå i kväll, och så ska pappa bjuda mig på fläskfilé! Hur bra låter inte det?

Igårkväll var det egentligen tänkt att jag skulle sova hemma i Bjärtrå också, men planerna blev lite ändrade. Då jag slutat kvart över sju överraskade min baby och kom och hämtade mig (dock hade Berit sagt att jag redan gått hem så han var på väg ut typ, haha). Men i alla fall, jag blev så otroligt glad att se honom. Och då han sa att jag skulle sova hos honom hade jag ingen tvekan faktiskt ;) Här hemma hade han tänt ljus och slagit på min nya favoritmyslåt på repeat så att den spelades då vi kom in genom dörren. Och så lagade han mat till mig, kärlek<3.

Så efter denna totalt underbara natt med världens underbaraste pojkvän vid min sida kan jag nu lugnt säga att jag inte kommer ha några som helst problem med att somna själv i kväll. Jag vet ju dessutom att vi ses i morgon och att jag har helg då! I helgen bär det av först till Ramsele och sedan på lördag till Umeå över dagen. Tror vi ska hälsa på Anders äldsta bror, blir första gången för mig det. Spännande! Har hört att han ska vara smart :D

I kväll ska jag dessutom färga håret, eller Malin ska göra det på mig. Inte för att jag inte skulle kunna göra det på mig själv, utan för att jag är lat och vill bli ompysslad ;) Sedan får vi se vad som händer. Jag hoppas att det går bra för Andypandy i kväll med deras snöbyvack (stavning?!). De har ju nämligen kommit på att de ska sova i någon jäkla snögrotta i natt som projektarbete, och jag är lite orolig att de kommer smälta in, bokstavligt talat ;) Haha, men det går säkert så bra så bra.

Nu ska jag diska lite sedan kila ner till mamma för att inhandla lite till maten. På återseende!

Kommentarer
Postat av: ammis

Min skapare, herregud vad lycklig jag blir i magen när du är lycklig sofen. Det liksom pirrar av välbehag då min storasyster ler igen.



älskar dig<3

2010-03-10 @ 17:13:29
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh, tack min ammis! Du kommer hamna här du med, och då kommer vi vara pirriga och le tillsammans :)



älskar dig med <3

2010-03-10 @ 18:29:26
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: EricJ

Yep, jag är skitsmart. Ses på lördag. ;)

2010-03-11 @ 21:07:53
URL: http://www.acc.umu.se/~ericj/
Postat av: Sofie

Haha, det blir upp till bevis då!

2010-03-12 @ 12:18:50
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0