Hemmaplan

Sitter här och funderar på ifall min kära pojkvän tänker höra av sig något mer till mig i dag eller hur det blir som ;) Hans mobil dog tidigare i dag nämligen, och då kom ljushuvet på att han inte hade någon laddare med sig till rääämsel? Eller han skulle leta eller vad han sa. Visserligen finns det ju hemtelefoner men man vill ju inte vara den som är den!

Jag är i alla fall hemma i Bjärtrå nu. Har ätit köttsoppa och tittat på Glamour, just like back in the days! Haha. Nu ska jag alldeles strax gå och slänga in en tvätt med mina och Andys jeans sedan ska jag sätta mig och läsa i min nya bok tänkte jag. Har ju köpt Marian Keyes nya, min lycka är total!

Annars har dagen varit bra ska jag väl säga. Även fast jag hatar mina måndagar då jag börjar sju och alltid är i frysen på morgonen så är det skönt att få gå hem lite tidigare då. Tolv fick jag stämpla ut och traska hemövers i dag. Fixade och donade lite, packade ner kläder som skulle med hem osv.

Jaja, det var väl allt jag hade att säga. Tror jag ska ta och skicka nåt sms till Fia nu och höra vart fasen hennes son tagit vägen! Adjöss blåggäään.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0