Long time no see!

Hej bloggeeeen!
Jesus Maria (haha) vad längesedan jag skrev här nu. Och visst har ni saknat mig? Amanda, jag vet att du gjort det, även fast du träffar mig typ jämt. Men ja, jag vet inte vad jag ska säga, antar att det inte finns någon ursäkt. Jag har bara viktigare saker i tankarna nu för tiden. Eller jag har en viktigare sak i tankarna. So what can I do? Jag har liksom till och med gett upp mitt barndomshem ;)

Men jag jobbar och står i, har hunnit med att så på 60-årskalas haft en rolig men omtumlande utgång och firat en månadsdag sedan jag skrev sist. Mellan allt detta har jag då jobbat, och sovit. Sovit och jobbat. Och tittat på en och annan film. Haha, visst låter det kul? Men det är det, jag lovar. Har aldrig haft roligare än jag har nu :D PUSS baby!

Jaja, jag har ju inte ens nåt att skriva, inte konstigt att jag aldrig uppdaterar. Men jag såg att det fortfarande är många som kikar in här varje dag så jag tänkte att jag då så klart skulle underhålla er lite. Och visa att jag lever :)

Och i morgon kommer spännande bilder på Andy, vad sägs om det? ;)
Hejdå bloggeeeen :)

Kommentarer
Postat av: ammis

heheh<3

2010-01-29 @ 14:04:31
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0