Och vinnaren är...

Jay Smith!

Tråkigt, ärligt talat. Om ni frågar mig det vill säga. Jag tycker det är tråkigt eftersom detta innebär att det förmodligen var sista gången vi såg Jay. Sista gången vi såg honom på riktigt i alla fall. Om någon månad nu kommer han släppa något album som kommer vara igenomstressat och halvkasst. Sedan kommer han försvinna. Kanske dyker han upp på Kramfors stadsfest? Vore ju ganska fantastiskt.

Men ja, jag hade hellre sett Minnah som förstapristagare. För henne klarar jag mig sannerligen utan. Jay är den enda av dem två som jag tycker förtjänar en riktig chans. Och med det menar jag en sådan chans som tvåorna i den svenska versionen av den här tävlingen alltid får.



Sad for you, my friend.


Har förresten insett att jag tröttnat på Idol. Tröttnat på hela konceptet liksom. Enda anledningen till att jag tittar nu för tiden är för att jag i början hoppas på att få mig lite ögongodis, och hittar jag någon som fastnar så fortsätter jag titta tills vederbörande åker ut. Så näe, jag är ytterst tveksam till att det blir så jättemånga avsnitt av Idol 2011 för mig. Ska vara då om det dyker upp en ny Olle!

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0