Helvetes jävla internet

Är väl själva satan att det inte ska gå att göra om designen med det här jävla nätet! Internet krånglar hela tiden, och titt som tätt blir det "Windows Internet Explorer (svarar inte)" och då får jag bara lust att kasta den här datorn ut genom fönstret! Men det gör jag så klart inte. Tre gånger nu satt jag och väntade ut det. Dvs. väntade tills det så att säga "svarade igen". Men fjärde gången nu fick det var nog. Jag är sjukt less nu, uuuuuuuh...
    Bara för det blir det Vänner. Jag måste ha Vänner nu, de måste rädda min kväll. Hejdå.

(Förlåt, Ammis.)

Kommentarer
Postat av: ammis

<3

2009-09-20 @ 22:51:56
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0