Harry Potter är hemma!

Nu har jag äntligen fått tag i datorn, Daniel hade den i besittning då jag kom hem. Jag tänkte att jag skulle hinna uppdatera lite innan idol börjar. Som jag längtat efter idol, förresten! Haha. Ni såg ju hur besviken jag blev igår då jag upptäckte att det inte skulle vara något ;)
    I kväll har jag och mamma varit inne en sväng till Kramfors. Vi skulle hämta bilen hos momma så då passade vi på att åka in på Konsum där jag hälsade på Maggie och lite så :) Sedan tog vi en sväng in på Hemköp också innan vi begav oss emot Tuvvägen.
    På vägen hem tog jag mig en sväng in till min kära lillasyster och hämtade min bok också :) Det var roligt att få träffa henne, och Malin då förstås ;) Ammis visade mig sin jordglob, och den var faktiskt jättefin. Och det stod Sovjetunionen på den, hur coolt är inte det? Jag tror jag ska fråga henne om jag får låna den någon gång, hihi. (Förlåt Ammis)
    Men men, nu står i alla fall boken äntligen där i bokhyllan. Jag blev så jäkla glad då Amanda sa att hon hade den! Haha, trodde jag hade förlorat den för alltid jag, vore så typiskt mig. Men icke sa Nicke :)
    Aja, nu ska jag gå och fixa med lite chips och dylikt innan mitt efterlängtade Idol börjar. Ha en fin kväll! Adjöken.

Kommentarer
Postat av: ammis

PUSS!!!!!1111111111

2009-09-15 @ 21:31:33
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0