Dirty dancing

Aah, shit. Vilken jäkla film det där är! Den har blivit så mycket starkare för mig sedan jag fick veta att det var värsta budgetfilmen som väntades bli en flopp typ. Och så blev den en sån jäkla braksuccé! Jag kan inte säga nog många gånger hur ledsen jag är över att jag inte sett den tidigare. Det är typ nu i år jag sett den. Och jag tror jag tittat på den fyra gånger sedan första gången, haha. Men den är verkligen så jäkla bra i det enkla :) Och Patrick Swayze. Oh, mama! Jag känner att det är riktigt hemskt att han gått ur tiden. Men ja, jag har väl egentligen inte något vettigt att säga. Ville bara berätta hur underbar jag tycker filmen, och huvudrollsinnehavaren är ;)
    Och som om inte det vore nog, så tyckte jag Idol var kanon i kväll med! Det var hur många som helst som jag tyckte var bra. Älskade Erik/c (?) med classic rock-rösten där på slutet. Han var awesome! Och Gabriel, han tyckte jag också var kanon. Och ja, jag ser fram emot den här säsongen riktigt mycket, det måste jag säga :)
    Vilket otroligt ointressant inlägg det här blev. Men den här dagen har i alla fall varit raka motsatsen till igår. Igår var dagen kanon, och kvällen värdelös. I dag har dagen varit värdelös och kvällen kanon. Jobbade ju elva timmar i dag, vilket verkligen är döden. Trodde seriöst jag skulle börja grina då jag klev upp i morse, haha. Så sjukt hemskt. Och självklart gick dagen hur segt som helst också. Då klockan var tolv tyckte jag att jag borde varit där minst halva dagen, men hade då bara varit där fyra timmar. Och inte blev det bättre av att jag tagit på mig att vänta på Magda som slutade en timme senare än mig heller. Men jag gör ändå det så gärna :)
    Jajaja, jag orkar verkligen inte skriva mer nu. Hade gjort en dipp, som det var tänkt att jag skulle äta till Dirty Dancing, men jag ville inte gå ifrån filmen så det blev aldrig. Och nu känner jag för att gå och lägga mig faktiskt, för jag är jäkligt trött. Men vi får se :) Säger godnatt i alla fall! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0