Händelserik kväll! Eller ja, typ...

I kväll bokade jag mina och Ammis biobiljetter. Efter många om och men fick jag nu tummen ur, så att säga. Det var ett sånt krångel eftersom jag om jag reserverade biljetterna var tvungen att hämta ut dem dagen därpå, och varken jag eller Amanda är ju där, hallå?! Men då skulle hon fråga sin pappa, vilket hon aldrig gjorde. Så jag ringde pappa nu i kväll och frågade om de kan hämta ut den i morgon, och det kunde de. Så då var det fixat, skönt! Vi sover dock inte över, haha, vilket jag tycker är skönt. Envis tjej är hon min lillis. Men Ammis, en dag ska vi bo på hotell, du och jag :)
    Sedan, mitt i mitt aslånga samtal med Amanda (trots att hon var med kompisar?!) skrev Maggie och frågade om jag skulle med till Sollefteå i morgon med henne och Sofi och gå ut. Och efter en stunds (läs 30 sek.) tvekande så var jag självklart på. Och sedan i samma veva frågade hon om jag ville ha något från Nellys. Kul! Så nu har jag beställt ett linne och ett par leggings, spännande :)
    Annars i morgon ska vi ju ha barnkalas på Konsum! Det blir bland annat skattjakt, godisregn och tårt-, glass- och varmkorvsbjudning! Dock är glassarna och varmkorven endast för barnen. Men tårtan får alla äta! Det blir de där daimtårtorna från Almondy, wihooou. Fast min chef sa att vi anställda inte får äta. Tur att han inte är där då! Jag håller i skattjakten och en gissalek. Det är en burk med chokladpengar i där man ska gissa hur många pengar det finns i burken. Spännande! Haha. Och jag vet egentligen inte vad man vinner i något av de här sakerna, men det visar sig väl. Förmodligen vinner man burken med pengar i gissaleken :)
    Sedan ska vi vara hos Sofi vid sju i morgon kväll där det blir lite förfest och så innan hennes snälla Mattias då skjutsar in oss. Tror han skulle hämta oss också :) Men det är lite spännande för det är faktiskt första gången jag går ut i Sollefteå. Har ju varit mycket surr om det stället på senaste tiden så jag har jäkligt höga förväntningar! ;) Haha, nä men skämt å sido. Kramfors måste det väl slå med hästlängder i alla fall?
    Jaja, nu ska här slås på lite 2½ men medans jag väntar på att storebror ringer och vill bli hämtad. Känner att jag kommer sammanfatta den här helgen som en bra helg på söndag. Hoppas alla andra haft en fin fredag! Adiós.

Kommentarer
Postat av: amanda

hihiihih:D

2009-10-24 @ 19:56:54
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0